OT: vzorky od microchipu

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Středa Červenec 13 08:44:03 CEST 2005

Pro
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-July/075271.html

To neřeš.

Kdyz ty firmy posilaji vzorky zdarma tak je to jejich problem.
Urcite to zahrnou do nakladu na reklamu - tak jako treba pivo
zdarma v jejich stanku na nejake vystave. Troufam si tvrdit, ze
ten vzorek zdarma je podstatne levnejsi a prinos pro firmu je
vyssi i kdyz skonci v supliku. Take mam nejake vzorky zdarma v
supliku (ale neni jich mnoho). Ziskal jsem je tak, ze jsem byl na
nejakem seminari fy Spezial Elektronik a zaujaly mne tam nejake
obvody Maxim. Na muj dotaz na moznost zakoupeni nekolika kousku
na vyzkouseni mi bylo receno, ze se jim to nevyplati prodavat v
malem a bylo mi nabidnuto (a s diky prijato) zaslani vzorku
zdarma.

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál
399 Kč. Navíc aktivace ZDARMA! Více na