OT: vzorky od microchipu

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Červenec 12 21:43:00 CEST 2005

>kamenovat. Proste si spocitejte kolik stoji jeden svab poslanej z GM a kolik
>tohle,  a pro obcasny bastleni studentovi se to jednoznacne vyplati.

A to bastli tak intenzivne, ze dva mesice ceka na jeden svab? Za tu dobu
nejel ani jednou do Prahy budto sam ani nikdo z kamosu nebo z pribuzenstva?

>Ne kazdej si muze dovolit objednat jedinej svab, kterej potrebuje, kdyz vse
>ostatni ma doma a nejblizssi prodejna soucastek je 50 km daleko.

Jestli to chapu dobre, aby nemusel zaplatit 100Kc za postovny, tak si
podvodne objedna vzorky na fiktivni projekt a necha Microchip zaplatit za
UPS 3000Kc? Nebo do kolonky o ucelu vzorku napise po pravde "jeste nevim,
zatim do supliku, co kdyby se nekdy hodil" :-)

J. Hanzal