OT: TB vs OE

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Červenec 12 12:39:56 CEST 2005

Ahoj,

> 1) je az neskutecne liny (na stejnem HW proti OE je to skutecny snek)
> prechod ze slozky s 50k meily do druhe s 20k meily mu trva vice jak 2s
> obcas i pres 5s

Ano, JE pomaly. IMHO dan za to ze je to java. Akosi to vynuchalo ze
nemas rad interpretery... :-)))

Asi to aj dost zerie pamat, lebo ked ho zhodim dole medzi ikony
(extension http://minimizetotray.mozdev.org/) a nieco robim, pri
naslednom zvacseni to spusti dost besne swapovanie. Ale blizsie som
neskumal.

> Pochopil bych to pri prvnim prepnuti, ale proboha proc porad

Zaujimave ja taky problem nemam, aj ked pripustam ze nemam 1e6 mailov.
Ale v zlozke hw-news ich uz je okolo 25k a prepnutie je pod sekundu
(PII866 alebo tak nejak, a len 128MB pamati). Fakt je, ze zlozitejsie
operacie (napr. prepnutie z threaded do non-threaded alebo
"rozmrsknutie" vsetkych threadov trva nekonecno.

Skusal si compactnut?

> 3) tak nejak nechapu jak nastavit razeni, kdyz pri vzestupnem i
> sestupnem je sipka stale stejne :-(

Toto mi funguje. Netusim, v com je Tvoj problem.

> 4) takova drobnost, jako radit podle casu a datumu prijeti se nekona ???

View->SortBy->Order received, mozes si urobit aj taky stlpcek v zozname
mailov ak chces (chce to kliknut na tu ikonku vpravo); ale nie je to cas
a datum ale poradove cislo...

> 5) A rada dalsich drobnosti, ktere proste otravuji

Urcite, samozrejme, ako u kazdeho softu.

Ale skus si nainstalovat extension http://quotecollapse.mozdev.org/ a
mozno sa Ti TB presalen zapaci...

wek