OT Komprimacni program ZIP ?

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Úterý Červenec 12 10:36:15 CEST 2005

Nepisete aky OS - podla toho moze byt riesenie.

Ak som to pochopil spravne - ma vzniknut vela suborov *.zip

Pre odrody UNIX-u - do cron-u script, nieco v style:

#!/bin/bash
cd /cesta/k/suborom/meranie.txt
for file in `ls *.txt` ; do zip $file ; done
# ak chcete subory aj premiestnit inam, tak
mv ./*.zip /cesta/k/cielovemu/adresaru

Teda ^^^^^^ cele ulozit ako 1 subor, nastavit mu prava na moznost
spustenia a do cron-u nastavit jeho spustanie v pozadovanych casovych
intervaloch
Triedenie na zozipovanie sa da urobit podrobnejsie - napr starsie ako x
casovych jednotiek (min., hod., dni, mesiace, .. )a pod.

40 radkov je dooost vela - to by sa tam dali urobit uz poriadne zvertva,
vratanie vyhodnoteni... a zverejneni na WEB ;-)))

Dodo