Problemy IBM notebooku - bylo Re: Jaky NB Acer kolem 35000 - OT?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Červenec 11 18:32:28 CEST 2005

Jasne, sorry. Takze:
-problemy s ctenim CD (jak palenych tak originalek i zcela novych -
neposkrabanych, neupatlanych....) Dle nalady, skvrn na slunci,
momentalni politicke situaci a dalsich nevyzkoumanych vlivu to nektere
disky necetlo. Problem tam byl od zacatku, prudce se zhorsoval, po
necelem roce uz byl problem najit ctive CD
-problem s baterkou. Nabijeni "normalni", vybijeni cca do "40-60"%
kapacity "normalni" (linearni v case, odpovidajici inzerovane
vydrzi"). Z tech procent (nahodnych v tom rozsahu) to skokove padlo na
10% a opet linearni padani. Celkova vydrz max cca 1H, kdyz to padlo z
60% tak mene:(

Pak jeste jeden mel uz od vyroby HD s vadnymi sektory - coz bych jako
az tak strasne nevidel, pokazit se muze vse... i kdyz zamrzi, ze to
proslo jejich QC.

Typ notesu si nevzpomenu. Nejaky ThinPad, ale cislo.... musel bych v
praci prohledavat faktury. Planovite jsem to vykouril z hlavy. Jeste
podotykam, ze par znamych melo/ma jine typy ThinPadu a naprosto bez
problemu a pochvaluji si. Zjevne se jim nevyvedl tento konkretni typ,
ale....

Marek