Jaky NB Acer kolem 35000 - OT?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Červenec 11 13:55:35 CEST 2005

Tak s IBM notasem mam svoji velmi nemilou zkusenost a "nikdy vice"
-byla to vada modelu (proslo mi jich rukama vic stejnych, vsechny
delaly totez) - ale IBM se k tomu postavilo "celem" - cituji "tak tuto
zavadu vidime poprve"
-neslo jen o 1 problem (pripominam - trpely tim vsechny kusy vsemi problemy)
-nechutny pristup IBM k vyrizovani reklamace

Marek