4 polovy JACK 2.5mm zasuvka.

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Pondělí Červenec 11 11:40:46 CEST 2005

Ups, tak sa mi to trochu splietlo - v katalogu  maju 4-polovych samcov
aj 2.5mm, ale 4-polove samice iba 3.5mm.

Skuste im poslat mail - v katalogu maju iba to, co drzia skladom,
mnoho dalsich veci nemaju v katalogu, ale realne maju, pripadne vedia
zohnat.
Kym som byval v Kosiciach, dost som ich navstevoval, maju aj zasielkovu
sluzbu...
Dodacie terminy na to, co nie je skladom cca 3 tyzdne.

Dodo.