OT: Re: foto doma

Bitovod hw@prelude.cz
Sobota Červenec 9 13:58:40 CEST 2005

Především v tom, že dostanu klasickou ČB zvětšeninu, ty obludnosti z labů
mne nenadchly (a to jsem to s nimu zkoušel pomalu dva roky), podle teploty
světla barevný štych, brilance. Máte někde lab, který to umí z digi na
baryt? V ČR o žádném nevím.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Martin Zaruba" <swz@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 07, 2005 1:19 PM
Subject: Re: foto doma

A jakou vyhodu ma tento postup proti:
Vyfotit, pretahnout do PC, upravit vse co je treba (ne jen urovne), event.
prevzorkovat treba na 20 Megapixelu a doostrit a vysledny soubor (.tif)
poslat po internetu (no nebo pres CD a sbernu, nemate-li internet za pausal)
na FotoLab?
Trapil jsem je nekolika ruznymi testy a at jsem delal co jsem chtel,
nedokazal jsem jak domacim zvetsovakem, tak kvalitni fototiskarnou na
spickovy fotopapir dosahnou lepsi kvality, natoz srovnatelne ceny.

Martin Zaruba
P.S. nadelal jsem se moc fotek zvetsovakem, ale nejak uz me to ted nebere