Mikrospinac nebo opticka zavora

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Červenec 8 20:24:57 CEST 2005

Nevim na co to presne chcete, ale pri testech co pouzit na nulovani triose
frezky mi nejlepe (cena/vykon) vysla Hall sonda TLE 4905. Uz si neapamtuji
jak presne to chodilo, ale to je (aspon pro ten muj ucel) celkem jedno -
dulezite bylo ze to chodilo stale stejne. Mel jsem na mikrometru na jedne
strane sondu a na druhe magnet a meril jsem kdy zapina a kdy vypina. V ramci
presnosti mikrometru to nesvindlovalo takze radove 5 tisicovek. Je jen treba
osetrit hysterezi toho cidla.

RadekCX