Poskozeny FLASH disk

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pátek Červenec 8 19:20:29 CEST 2005

    Kdysi sem mel v PC SDRAM-DIMM s chipy apacer. Pak jednou delam na
komplu a zhrouti se system. Restart, znova, restart - ani nenabehl
system. Uz sem ho chtel reinstalovat ale jen tak z lenosti sem tam
nejprve pustil memtest - samozrejme - vadna pamet. Nakonec se mi podle
vypisu chyb z memtestu podarilo vytipovat ten spatny chip (na tom DIMMu
jich bylo myslim 8 z kazde strany) a vymenit (mel sem jeste jeden stejny
DIMM ale totalne mrtvy). Fungovalo to tak tri ctvrte roku a pak odesel
dalsi chip (jiny nez meneny). Zase sem ho vymenil a za pul roku odesel
dalsi. Jelikoz to bylo zrovna v okamziku kdy se to nejmene hodilo (zakon
schvalnosti funguje), tak sem nas*ane vydal apacera z kompu, rozlamal na
kousky a hodil do kose. Od te doby mi apacer nesmi pres prah.

Jdrozd

BTW to maji udelane tak hloupe, ze si radic nedokaze premapovat vadne
bloky ve FLASHce? Asi by to pak vydrzezlo moc dlouho a clovek by si
nemusel kupovat novej :o((