Poskozeny FLASH disk

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červenec 8 18:18:16 CEST 2005

No nejspis to opravdu bude ochrana proti zapisu. Taky mam Apacera, ten
ma z boku miniaturni prepinacek. Dobre pohledejte. Muze to byt i
prepinac, ktery "nevyvedli" a nejak se slusnul. Pripadne jestli mate
obrazek.... tak jestli mam stejny, muzu nafotit a vystavit kde ten
prepinacek je u mne...
Marek