Akumulatory NKN

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Červenec 8 18:10:27 CEST 2005

No kdyz ja nevim, to znaceni NKN je dost stare. Ale myslim ze zase ne tak
stare a ze to temer jiste bude NiCd. Mozna jsme na ne meli technologicke
postupy ve starem formovacim zarizeni (s rotacnim soustrojim a rizene
SAPI1). To plynovani na zacatku nabijeni muze byt nenaformovany clanek,
nevhodne slozeni elektrolytu  (ten NaOH), nizka koncentrace elektrolytu
(vetsi vnitrni odpor clanku). A nebo dokonce i stare clanky.

Andel

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, July 07, 2005 10:54 PM
Subject: RE: Akumulatory NKN

Tak jsem se dival jeste na nejake grafy co jsem vyhrabal ze starych knizek a
zacinam vahat zda jsou to opravdu NiCd.

Nevite jak byly znacene NiFe a NiCd od Feraku? Jestli obe NKN tak mozna
zacinam verit ze jsou to NiFe. Nabijeci napeti NiFe podle te knizky je
1.5-1.85V a baterie plynuji od zacatku nabijeni - coz dokonale odpovida tomu
co to dela.

Hmmm musim zavolat do toho Feraku.

RadekCX