RDS Encoder

Taksun taksun@seznam.cz
Pátek Červenec 8 14:49:45 CEST 2005

Mam nekolik programu kde se to generuje pomoci sw a pres zvukovku do tx. Je
ale potreba nejaka lepsi zvukovka, pokud chcete nekde to najdu. Jinak jsem
to take hledal a s 51 nic nenasel vsechno je na PICech.
Pokud se vam zadari neco najit nebo budete neco sam stavet tak dejte vedet.

Taksun

----- Original Message -----
From: "Milan MCM" <magixe@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 07, 2005 3:17 PM
Subject: RDS Encoder

Kamarád po mě chtěl zda bych dal dokupy nějaký RDS enkoder. Vstupem má
být RS232 z PC
kde se pošle string - název stanice , název skladby a pod ..

Našel jsem nějakou HW konstrukci
http://www.zak.lodz.pl/~domingo/

pa s PIC
http://www.anotherurl.com/library/rds_generator.htm
http://www.anotherurl.com/library/rds.htm

a něco málo na
http://www.pira.cz/rds/basicrds.htm
http://www.pira.cz/

U té HW konstrukce se mě to zdá docela složité a PIC neumím a neovládám
Chtěl jsem se optat zda by daná konstrukce byla proveditelná na nějakém x51
a jaký klon by byl vhodný pro RDS dekoder ??

Diky za případné postřehy a nápady.
Milan