Co s kabely?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Červenec 8 13:26:08 CEST 2005

Je patek a tak proc ne ?
Je to take o tvorivosti a i pres takoveto hrani lze dovest deti k
elektronice, ale i k jine tvorive praci ci zabave.
Nasi skauti maji vzdy na podzim "letecky den". Podminkou je vlastni vyroba a
material drevo a papir.
Maji 2 kategorie, na dolet a na krasu.
Videl jsem tam krasny model tryskace a prave z rulicek.
Jinak si na nich pri hrani take pochutnava muj pes :-))
Takze u nas se take nevyhazuji :-))
Tak hezky i kdyz asi destivy vikend vsem.
PS: Zrovna zitra nam zacina skautsky tabor a jedu pomoct stavet. No, asi
nemuze byt kazdy rok krasne.
Jindra Polivka

Ano, u nas se rulicky prakticky nevyhazuji, to uz musi byt budto velmi
spatna,
nebo je zrovna spatna manzelka.

Castecne OT, ale snad pomuze a admin odpusti ;-D

A to jeste jsem vam neprozradil ze nektere trubky lze do sebe vzajemne
zasouvat pac od ruznych vyrobcu maji ruzny prumer...

--

                        Jaroslav Lukesh