Zmena podsviceni displeje

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Červenec 8 12:42:32 CEST 2005

Aha, tak s tim panelem by to bylo horsi. Zmena na inverzi asi moc nepomuze,
ono to sice tak moc nesviti, ale prece jen bych to neriskoval, hodiny jsou u
zvetsovaku a clovek nad tim mava s papiry, tak by tam mohl vzniknout nejaky
zavoj. Ale mohlo by to byt v te tme videt lip, nez v normalnim rezimu, kdyz
uz to budu mit rozdelane, tak to mozna zkusim. Kazdopadne diky, mam doma dva
ruzne displeje, tak je kuchnu a uvidime.

Dusan Dolezal