LCD - vlastní znaky - pomozte prosím

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červenec 7 15:47:32 CEST 2005

On Thu, 7 Jul 2005, Milan MCM wrote:

> Poslední generovaný znak je třeba  číslo 5 v invertované podobě.
> Pak se mě na LCD na pozicích @  všude zjeví právě poslední generovaný znak
> tedyna všech pozicích se objeví  invertovaná 5. ??

> Mám to tedy chápat tak že nemohu dynamicky za běhu programu vytvářet x
> svých znaků
> ale pouze 8 maximálně ??,

Ja bych neco takoveho dokonce predpokladal. Volnych pametovych mist je 8
a z toho plyne ze v jeden cas nelze mit na displeji vic jak 8 svych znaku.

Podle mne to ma logiku - vy pisete znaky na urcite misto do pameti a pak
jeste mate pristupnou cast pameti generatoru znaku. A ten radic neustale
obcerstvuje LCD tak, ze cte tu znakovou pamet a podle hodnoty generuje
znak z pameti generatoru znaku. Kdyz zmenite obsah pameti generatoru znaku
zmeni se tvar vsech znaku ktere ukazuji na tu pozici v generatoru kde
doslo ke zmene.