Re: Programovací jazyk ADA ....

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 7 12:35:58 CEST 2005

1. Nevim o nikom, ze by psal v ADA.
2. MS ma certifikace na sve produkty, ...  a certifikuje i vase programy
3. Podpora pro procesory ... to je veci vetsinou kompileru

Pokud se nepletu neni naslednikem ADA C++ ??

Jirka

----- Original Message -----
From: "Paces Pavel" <paces.pavel@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 06, 2005 10:37 PM
Subject: Programovací jazyk ADA ....

Dobré ráno konference,

  chtěl bych se zeptat na ADu:
 - programujete v tom někdo (nebo víte o nekom, kdo v tomhle jazyku
programuje) ?
 - nevíte jak je to s tou bezpečností ve skutečnosti? Dá se program
"certifikovat"  i "u nás doma"? Nevíte jak?
 - co takhle podpora pro procesory PowerPC (řada MPC8xx)?
   Něco jsem o tom našel, ale většinou bylo zmiňováno, že pod tím běží
nějaký systém ( Wokna, Linux, Solaris, RToS ). Potřeboval bych z toho
dostat přímo kód, který jen nahraju do paměti.
 - Existuje nějaký pokud možno free vývojový soft? ( našel jsem GNAT,
GPS, AdaGIDE ) Ale třeba to nejsou všechny  nmožnosti, ne?
 - Případně, jaké jsou a kolik stojí placené nástroje?
 - Doporučte mi nějakou knihu ( možno papírovou i elektronickou formu )

Tak a už mě nic dalšího nenapadá.
Budu rád za jakékoliv (nakopnutí) postrčení správným i nesprávným směrem.
Děkuju
Pavel Paces.