AlfaLCD - generovaní vlastních znaku

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Červenec 7 11:13:17 CEST 2005

Tak identifikoval jsem problém.

V rutině kde se začínají "vykreslovat" znaky na LCD si to vesele
"maluji" znak by znak
a řekněme že 14náctý znak je specielní a je potřeba ho vygenerovat za "běhu"

Inu skočím do procedurky která mě v CG ram na 00h vygeneneruje nějaký
spec znak - to funguje

Ale právě tato procedurka - ladování dat do CG ram a navrat z ní rozhodí
adresu DD ram.
Vysledkem je že se "malují" všechny znaky na nultou pozici LCD.

Potřeboval jsem tedy před generovaním znaku uložit pozici DDram
a po vygenerovaní zase obnovit .
Bohužel stále bez výsledku

Procedure Inverte
WrP0 FFh                                    ; all to H

Setbit RS                                     ; jde o data
SetBit RW                                   ; čti je
Pause
Setbit EN                                     ; vykul data
Pause
RdP0
Push A                                         ; save DD pozition   ??
Clearbit EN
ClearBit RW                                ; zapisuj je
Pause

generujspecznak

Pop A
SetBit Acc.7
Main_I                                      ; recovery DDRam
EndProc