Re: Freeware eagle a errory

Cizek.Milan Cizek.Milan@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 7 10:58:18 CEST 2005

>  Pro Vasi informaci, stejny problem je i se zakoupenou komercni verzi -
>  proste pokud bylo schema vytvoreno (editovano) v cracknute verzi, uz ho
>  bez "legalizeru" neotevrete nikde. Diky za link, bude se hodit.

Ja vim, jenze treba ja jsem nikdy zadny crack nemel, projekty sem delal vzdy ve freeware, ale pri prechodu na novejsi verzi je to stejny problem. Napadlo me jestli nedelam neco spatne, nevim. Vzdy odiinstaluji stary eagle, nainstaluji novejsi a zvolim "freeware license". Vsiml jsem si, ze i freeware si dela nejaky key soubor. Mozna by se mel ten ze starsi verze zazalohovat a pak do nove nacist? Nezkousel nekdo? (moc tomu ale neverim)...

Milan