Opet Class-D zesilovac

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 7 01:16:06 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> ty od Ti se velmi blbě pájí (pájíte i chladič pod švábem => rádo to v domácích
> podmínkách odchází) a chtějí 4 vrstvo desku kvůli chlazení. Navíc udávaný
> výkon je chvilkové maximum, tedy obdoba hudebního (jen kvůli chlazení).

Mam tu od TI TPA2000D2, problem je ze mu chybi 3 nozicky :o( Zkusim ho
trochy obrousit malym pilnickem a pripajet dratky, ale moc sanci tomu
nedavam. A ma tusim jen 2W, uz ani nevim kde sem ho ziskal. Zespodu ma
plosku na chladic, kdybych ho dal na desku naopak a pripajel na nej
chadic zvrchu tak by to mohlo byt OK... Teda jestli pudou spravit ty
nozicky.

> Mnohem lepší mají ty digitální zesilovače /tedy nikoli class D, ale digitální
> vstup, modulátor, spínací H-můstek, repro.

> no podívejte se, jak se vypořádali s deadtime tady 8-D
> http://users.rsise.anu.edu.au/~felix/iar/Projects/Thunderball/index.html

Nevim, sem docela unaveny ale ten O4 mi tam nejak nesedi, podle me tam
nema byt, nebo to jako osetrujou ten deadtime takhle???... Zitra na to
jeste kouknu....

> no vůbec si s tím nedělají starosti, hlavně že to dělá kravál.

> no zkuste misto fetu tam dat takove ty toshibacke napul bipolarni a napul
> fety, nemuzu si ted vzpomenout jak se jim rika, spinaji jako fety, ale na
> vstupu (hradle) jako by byl bipolar.

> http://www.intio.or.jp/jf10zl/pwmamp.htm

No tohle je zajimave, az trochu kuriozni schema, modulace 8,3%, ale dik
za ne :o)

JDrozd