Nova pravidla HW-news

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Červenec 6 22:29:29 CEST 2005

At 17:57 29.6.2005 +0200, Vit Olmr wrote:
>Takze bylo vyslyseno volani po omezeni provozu konference, ktera ma tedy od
>dnesniho dne sveho admina. Spolu s nim byl vytvoren seznam pravidel, ktera
>je tedy treba dodrzovat a ktery uvadim nize

Doporucoval bych doplnit jeste technicke podminky (byvaji soucasti vetsiny
RULES) Ja bych se primlouval za pouzivani pouze plain text a zakaz
diakritiky, alespon v subjectech. To, co nekteri lide dokazou vykydat do
konference je docela otresne...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz