Opet Class-D zesilovac

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červenec 6 22:25:19 CEST 2005

ja viem, uznavam ze mne sa lahko hovori, lebo nam vzorky chodia :-)))
ale pozrel som si na stranke TI nejake zosilnovace a potom som ich
pohladal vo farnelli. Tieto maju a su v cenovom rozmedzi 0.60 do cca 6
libier.

TPA032D04
TPA005D12
TPA2010D1
TPA2001D1
TPA2000D4
TPA2000D1

myslim, ze by sa naslo vela dalsich, ale to uz necham na vas :-)

balu