priznak preruseni u 8051

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červenec 6 14:43:20 CEST 2005

Vladimír Anděl wrote:
> Takze kdyz treba INT0 bude mit vyssi prioritu nez T0, sice to do nej skoci
> kdykoliv, ale problem by byl, kdyby se zapomnel pozadavek od casovace
> (zavisi na nem casovani celeho programu).

No to by bol pekny pruser keby to takto fungovalo!
Myslim si, ze prerusovaci system, v ktorom sa "zabudaju" poziadavky, by
bol nepouzitelny, t.j. taky ani nie je.

> Jinak mam tady knizku Skalicky, Mikroprocesory rady 51 (BEN) (strana 17) a
> potom takovou starou zelenou, co kdysi vydala Tesla Eltos. Mam dojem, ze
> nektere veci jsou tam az podezrele stejne :-)

No tu prvu knihu tu mame a je to vlastne co sa tyka state o preruseniach
(str.16 a dalej) takmer doslovny preklad resp. kompilat z uvedeneho
dokumentu (vlastne, co by to ine aj mohlo byt, ze? vlastna literarna
tvorba u technickej dokumentacie asi nie je prilis ziaduca :-) Takze som
Vam asi nenapisal nic, co tam nie je. Akurat, ze mne osobne sa technicka
literatura v slovencine resp. cestine zda necitatelna (podobne som s
"lokalizovanymi" softwarmi, ja im jednoducho nerozumiem).

wek

PS. Prezradte prosim, aky mate dovod na pouzitie IDLE rezimu? Spotreba?