oprava videa sony

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Středa Červenec 6 14:03:51 CEST 2005

je uz nejaky ten patek co jsem si to video kupoval a pri koupi jsem se
ptal co me prinese 4 hlavy. A prodavac me rekl ze dve jsou na obraz a
dve na zvuk. Kdyz jsem to video rozdelal, tak dve jsou vetsi
(predpokladam ze to jsou na ten obraz) a dalsi dve jsou mensi (to je dle
me na zvuk). Je mozne, ze jsou nejak specialne upraveny pro snimani na
zvuk, potom z toho asi nepoleze nf ale nejaky vf signal ktery se nejak
potom upravi. ale tomuto absolutne nerozumim. to bych vařil z vody. jen
rikam co jsem slisel a co jsem doma videl. Mozna jsem videl neco blbe.

Pavel prochazka.zde.cz