priznak preruseni u 8051

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Středa Červenec 6 12:42:45 CEST 2005

Hardware mcu pri preruseni nastavuje priznak presruseni a ovladac
preruseni po dokonceni instrukce generuje preruseni. Preruseni se
generuje tak dlouho dokud uzivatel sam neynuluje priznak preruseni. To
znamena ze pokud prijdou pozadavky na preruseni behem obsluhy jineho
preruseni tak budou tyto dalsi pozdavky obslouzeny po navratu z prave
probihajiciho preruseni tedy po instrukci reti. Jeste nikdy nezapomente
v obsluze preruseni vynulovat prizanka preruseni, jinak se vam program
zacykly v nekonecne smycce.

Vladimír Anděl napsal(a):

>Omlouvam se, ale po x letech prace s 51 jsem narazil na vec zcela kladni,
>ale vazne uz jsem z toho blbej. Jde mi o to:
>potrebuju v podstate funkci klopneho obvodu a chtel bych to resit pres
>priznak preruseni. Kdyz prijde impulz, aby se nahodil priznak pozadavku na
>preruseni a nemusi (muze) se od nej prerusit, ale pokud se neprerusi,
>zustane to v registru pozadavku? Mam aktivni jeste jednu (vyssi) uroven
>preruseni a vsude se pise, ze kdyz pri preruseni s vyssi prioritou dam
>pozadavek s nizsi prioritou, uz se neprovede ani po navratu z te vyssi
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0527-0, 04.07.2005
Testovano: 6.7.2005 12:42:47