Gerber a tisk

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Středa Červenec 6 00:40:28 CEST 2005

Samozrejme, ze v gerberu nejsou vrtaci data, ale ty jsem uz nactene.

Uz jsem na to prisel, staci jenom tisknout to co je zobrazene "visible",
tj vsechno ostatni krome jedne vrstvy medi a vrtani skryt, ze me to
nenapadlo driv?

Lukas Grepl napsal(a):

>A nepomuze nacist take vrtaci data a az pote to vytisknout? Na obrazovce
>se to zobrazi korektne. Pres editaci T-kodu si muzete i zmenit prumer
>der (z velkych jen na male navadeci).
>(Ono v Gerber souboru AFAIK ani neni zadna informace o tom kde a jak
>velka ma byt dira, takze jen ze samotneho Gerberu to myslim neni mozne
>vytisknout.)
>
>Lukas Grepl
>
>P.S. Posilal jsem odpoved uz jednou, ale neprisla mi zpatky - tak to
>zkousim znovu.
>

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0527-0, 04.07.2005
Testovano: 6.7.2005 0:40:31