Zomrel mi harddisk?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Červenec 5 14:19:02 CEST 2005

> nie, je to presne ono. Disk sa sam par krat restartoval. Takze uz
> nezapinam kym nebudem mat novy :-)
> dik za postreh

Hm, jednou mel kamarad podobny problem, disk byl uz kaput ale primarni
pricinou byl nejspise zdroj. Ten nestastnik koupil novy disk, ktery
ovsem toto zacal delat po case (cca mesic) znova, zdroj odesel soucasne
s diskem. Nastesti disk vyreklamoval a rovnou pro jistotu cele PC
upgradoval nebot uz bylo stejne na case a jak rikal a nechtel riskovat
ze za cas odejde neco dalsiho nakopnuteho.

BTW: na pozdim mi odesel zdroj (po 26mesicich kdyz zaruka je 24) a vzal
sebou i disk (nejvetsi pruser byl asi na 12V, odesla i DVD mechanika,
ktera se sice hlasi ale neroztoci se disk), stacilo vymenit transil na
napajeni 12V a disk slape ale uz mu taky moc neverim takze jsem koupil novy.

Pavel