Zomrel mi harddisk?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červenec 5 12:26:00 CEST 2005

Zdravim.

Mrtvych HDD jsem par videl a co je zajimave, vzdy to zacalo takovym
klep-klep. Proste obcas si jakoby tuknul a pak zarachtal a jel dal.
Vypadalo to, jako by prisel o napajeni a znovu se rozbihal a taky jsem
napoprve jak blazen prohazoval draty napajeni za nepouzite, ze jsou
nekde treba prerusene atp. Interval se zkracoval a nakonec uz takovy
disk delal jen klep-klep-klep ... Jak zacne disk tohle delat, je to
prvni priznak, ze uz chce v nejakem case do nebe.

Je to asi neco jineho nez se resilo, ale treba nekdo bude rad, ze jeste
nebude tak pozde :).

--
Jiri Bezstarosti