Zomrel mi harddisk?

Martin Zaruba swz@volny.cz
Neděle Červenec 3 08:48:17 CEST 2005

No nejjistejsi je dat disk do jineho pocitace a tam se jej pokusit cely
zkopirovat jinam a pak experimentovat. Spis to ale typuji na odesly disk.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 05, 2005 8:40 AM
Subject: Zomrel mi harddisk?

zdravim,
vcera sa mi stala taka neprijemna vec, instaloval som jeden program (ale
mozno to spolu nesuvisi) a zrazu pocitac extremne spomalil, napriek tomu
ze mal 99% idle, a hardisk zacal vydavat asi v trojsekundovych
intervaloch take impulzy bzucania. Potom som restartol, vsetko bezalo
extremne pomaly a disk znova bzucal v trojsekundovych intervaloch.
odvtedy sa mi to uz nepodarilo zapnut, pocitac sa sam restartuje po
prebehnuti par uvodnych hlasok pri bootovani. A disk stale rovnako bzuci :-)
Otazka znie, zomrel disk, alebo mam virus? Pokusal som sa nabootovat z
instalacneho CD, ale nepodarilo sa ani do safe modu, po par hlaskach to
vzdy zmrzlo (a disk bzucal :-)).
Mam x_p sp2, 2.4ghz athlon xp
b.