Copak se deje ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 4 10:10:22 CEST 2005

Ja osobne si znovu, v nastaveni konfery, musel nastavit zasilani prispevku,
nevim proc, ale bylo to vyple.

>spis jsem toho nazoru, ze nejak seznam.cz nezvlada emaily....

Ze by dusledek 2GB mail schranek, vypada to hezky, ale kdyz si pak par lidi
s rychlym pripojenium zacne posilat velke prilohy tak to jejich servery
nemohou dlouho ustat.

Dobry den

spis jsem toho nazoru, ze nejak seznam.cz nezvlada emaily.... alespon ja u
nej jsem a posledni tyden to je uplne strasne. Skoro nic nedojde.

Jan Jirousek

Ondřej Kozumplík napsal(a):
> Zdravim,
>
> konfera padla ? Nebo jenom me nechodi ? Nebo jsem dostal bann ? Po par
dnech co jsem nestahoval maily zjistuju ze na konferenci probehla valka ...