Cidla PT 100 dostupnost + jak pripojit ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Červenec 2 20:02:00 CEST 2005

CRZ-2005-100-B-1 by vyhovovala, vsak jsem puvodne uvazoval o
CZR-1632, ktera je sice mensi, ale myslim, ze i s 2005 nebude
problem co do velikosti.

"Obleknout" privody do sklenene tkanini me take napadlo, ale nevim
kde k necemu takovemu prijit, lze to nekde koupit ?

Krimplovany spoj mezi privodnim dratem a cidlem, bude asi jedine
mozne, ale mam z toho strach, jsou s tim nejake zkusenosti ?

>pro určení jak bude snímač teploty umístěn a jeho typ (provedení)
>je třeba vědět  jaký tlak, chemické složení

Potrebuji merit teplotu vzduchu, ktery proudi rychlosti 100 l/min
trubkou cca 5cm.

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz