Cidla PT 100 dostupnost + jak pripojit ?

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Červenec 2 16:30:14 CEST 2005

zoodiskus@vol.cz napsal(a):
> Zapomel jsem zduraznit, ze velikost cidla musi byt v jednotkach mm ,
> tzn velikostne tak maximalne cidlo CRZ - 1632.

Hmmmmm.....to v priloze by nevyhovelo? Kusova dostupnost v
www.pselectronic.cz - maji tusim i provedeni Pt100 (na jejich webu to
ale nenajdete).

Jinak nejaky termoclanek, ten muze byt mozna jeste mensi a nabastlite ho
i amatersky. Vyvody v obou pripadech izolovat trubickou ze skelne
tkaniny, spoj (v pripade CRZ) bude asi nutno udelat krimpovany a jako
pouzdro pouzit treba nerezovou trubicku - jehlu do inj. strikacky).

Termoclanek ma vyvody z pracovniho materialu az nekam do "lidske" teploty.

--
Jirka