Cidla PT 100 dostupnost + jak pripojit ?

auro auro@netro.cz
Sobota Červenec 2 15:54:32 CEST 2005

nevím co je to CRZ-1632, ale měřicí odpor má rozměr 3x40mm s Pt vývody,
takže jedině naletovat Ag vývody a navléci je do keramické trubky.
Snímač teploty stejně potřebuje mechanicky chránit (má-li to být do
průmyslového prostředí, pokud je to na nějaký kutilské zařízení,
nezáleží ovšem na tom).  Záleží-li na velikosti snímače a rychlosti
odezvy, je lepší použít termočlánek  (J, K a podobně), termospoj je
řádově v 1-2 mm podle síly drátů a lze jej případně vyrobit doma za pár
korun.