Cidla PT 100 dostupnost + jak pripojit ?

auro auro@netro.cz
Sobota Červenec 2 15:05:24 CEST 2005

použijte snímače Pt100 jkpov 405112 ...... ....  z výroby ZPA Nová Paka,
mají provozní rozsah teplot -200°C až + 600°C případně +800°C.
Svorkovnice je umíztěna v normálním protředí, vedení k Pt100 je Ag nebo
kanthal.