Re: Čidlo CO2 (kvality ovzduší) ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červenec 1 23:27:56 CEST 2005

Zatim mate docela pravdu, seslo se mi nekolik pozadavku na cidla alkoholu, ale cidla CO2 asi skutecne nikdo neuzije, zatim nehazim flintu do zita , jednam s firmou vyrabejici vzduchotechniku o dodavce celych detektou s timto cidlem.

Popravde neni problem dodat ani 1ks tohoto cidla, ale pokud objednam pouze par ks vyjde cena cca 1300 az 1500 /ks. Cena 4161 v poctu 1 az 25 ks je cca 30$+ doprava+clo., coz neni zrovna malo, micmene dejte vedet, zda by vas 4161 zajimala i za tuto cenu (pro pripad,ze se mi nepodari dohodnout s vyse uvedenym vyrobcem)

S pozdravem P.N.

TGS8xx nesnima primarne plyn CO2 ale plyny jine. na CO2 jsou taky dost
citlive, ale radove mene nez 4160/4161. Mam je tu, a pouzivam je ve
sve bakalarce jako nahrazku za TGS4161 ale ta 4161 je snad nicim
nenahraditelna ... :( Pokud by byl nekdo ochotny objednat hlasim se k
odberu po jednom kousku ale dost pochybuji ze se najde tolik zajemcu...