krabicka s okenkem pro LCD 16x2

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Červenec 1 22:35:35 CEST 2005

> nemate nekdo tip na krabicku ktera bude splnovat tyto pozadavky?
> (hlavne ty prvni dva:))
> -typ "HAND-HELD"
> -otvor pro znakovy LCD 16x2 (v nejhorsim i tech 16x4)
> -prostor pro 9V baterii
> -alespon jedno rovne celicko(pro konektory)

Zalezi na tom kolik takova krabicka ma stat a pripadne na poctu kusu.
Spoustu peknych krabicek najdete napr. u firem OKW nebo Bopla vcetne
typu temer presne splnujicich Vase pozadavky. Ovsem z cen uz nejspise
nebudete tak nadsen, pokud ovsem ma zarizeni vypadat profi a na cene
tolik nezalezi...

> A nebo by mozna stacilo kdyby se daly sehnat ramecky pro znakove LCD.
> Nevite zda a kde?

Tak to se mi rozumne (neco jsem snad nasel ale byl v tom nejaky hacek)
nepodarilo, pro bastleni to resim ruzne (tim ze uz nepouzivam znakove
LCD :-) ) ale jinak se profi osvedcila nalepka pres cely panel, ktera je
pruhledna v miste displaye nebo kontrolek. Daji se tak vyrobit i
tlacitka. Ceny Vam ale nereknu, vicemene to jde mimo me, sice neco z
toho vim ale ted to nedam v hlave dohromady tak abych Vas neuvedl v omyl.

Pavel