Hledam synchronni/EC (popr. i DC) motor, M=2.4Nm, n cca 20ot/min, co nejkratsi a nejlehci

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Červenec 1 21:15:51 CEST 2005

> Obcas se v modelarsky prodejnach dostanou koupit sady plastovych ozubenych
> kol a sneku z kterych se da prevodovka postavit. Nekdy jsou videt ve
> vyprodeji motory SMR300-100 s prevodovkou. Ta prevodovka je kovova
> a docela precizni. 6ti vterinova ma prevod tusim 1:30 , kdyby se ten
> SMR300-100 vymenil za neco jineho, tak by se to mohlo otacet i docela
> rychle pri slusnem momentu.

SMR300-100 s prekrasnou prevodovkou (ale nejakou do hodne pomala,
snad mozna i tech 24h) jsem mel. Koukam, ze ZPA alias regulace.cz je
porad vyrabi.

Nojo, ale jakej jinej motor by do toho sednul...?
Vite o nejakem?

MP