Vadny HDD

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Pátek Červenec 1 15:33:09 CEST 2005

Zdravim vsechny!

Mam v rukou pocitac, ktery ma vadny disk.
Firma by chtela data zachranit (ucetnictvi).
HDD je 30GB IBM 7200 otacek.

Pri bootovani PC se ten disk nechce nacist. Po pripojeni napajeciho napeti se uspesne roztoci, ale potom zacnou hlavicky vydavat takovy divny zvuk. (asi jezdi sem-tam). Ale ze by drhly po povrchu disku se mi nezda - nic tam neskripe.
Pokud bude potreba, mohu diktafonem zkusit nahrat zvuky, co vydava.

Chtel bych se zeptat, jestli ma cenu zkusit vzit elektroniku z disku stejneho typu a zkusit pripojit. Jde mi o to,  aby se ta vypujcena elektronika nepokazila, pokud bude nahodou spatna mechanika.

Nebo jaky mam zvolit postup opravy? Nejaka specialni firma?

Predem moc dekuji!