wi-fi zarizeni: ovislink vs. edimax

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Červenec 1 09:41:04 CEST 2005

On Fri, 1 Jul 2005, Ales Filip wrote:

> Ono ani z 10mbit metalické sítě nedostanete 10mbit. Je to tak
> maximálně 7. Asi to bude tím, že to jede v half duplexu.

No pozor - kdyz si stahuju soubor z ftp serveru u nas v arealu,
tak mi ws-ftp klient na windows hlasi rychlost pres 100mbit/s :-)
Nevim jak to pocita, ale na slusne nezatizene metalicke siti se
da tech rychlosti 10,100 dosahnout. 1000 uz je horsi protoze
z principu je ten gigabit takovy 'zvlastni' , takze kdyz kolegove
merili prenost mezi PC propojenymi vzajemne gigabitem, tak dospeli
k cislum od 400 do 700 mbit podle druhu sitovek. Testovali to spec.
utilitou, takze rychlost disku v tom nehrala roli.