OT Alternator-Vysledek

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Leden 31 15:31:12 CET 2005

Jeste jeden upgrade, uz je tam novy regulator :-)  (za 250)
Nejak se podelal a delal docela slusne prepeti, takze beru zpet a D
nedoporucuji (mozna je dulezita funkce kontrolky pri
pohlcovani rozpinacich spicek, ale je to divne). Taky asi byly kratke
uhliky, mozna to bylo tim, kdo vi...
Jinak ted je zase na aku 13.5V a na alt.kolem 13.7,ale uz na to kaslu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Danhard
Sent: Monday, January 31, 2005 1:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Alternator-Vysledek

U vas by to sneslo i normalni diodu :o)
Novy regulator kolem 300,-
http://www.autodilykrc.cz/index.php?strana=cenik&cenik=felicia&hledej=rel%E9

Danhard
----------------------

Zdravim, jen pro zajimavost:
Dnes jsem navstivil firmu AKUMA a koupil novy aku, servismani me ujistili ze
13.5V je opravdu malo, tak jsem vymontoval regulator,
zarovnal uhliky, do privodu vrazil Schotkyho diodu, s velikym odporem
odstranil uz dlouho chciplou velkou mys za aku (nebo co to bylo, malem jsem
ztratil snidani,
neskutecny smrad). Napeti se upravilo na 13.7-13.8V, coz uz by melo byt v
norme.
Nevite na co prijde novy regulator na Feldu? Uhliky uz taky nejsou v
nejlepsi forme...