fifo u RS232?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Leden 31 13:27:30 CET 2005

> Anebo data zpracovat rychleji, nez mohou prichazet, pak nejsou potreba
> zadne spinave hendsejky.

1. hendsejk nie je spinavy, len soft, ktory ho zle obsluhuje (napr.
ovladac v blizsie nemenovanom skvelom OS)
2. ak prijate data mate nasledene spracovat/odoslat sposobom ktory je
inherentne pomalsi nez povodny prenos dat (alebo zakuckavajuci sa),
MUSITE pouzit handshake, ci je spinavy alebo nie
3. vacsina UARTov ma HW autohandshajk, tym padom je jedno, ci tam je
FIFO alebo nie alebo je zapnute alebo nie a kolko byte/kB ma; verim
vsak, ze mensina ovladacov ho naozaj pouziva
4. 16550 ma 16 byte fifo

wek