rozbocka na 5Vsb z ATX?

Ales Filip konference2@gmail.com
Pondělí Leden 31 13:13:16 CET 2005

Hello mjfox,

středa, 26. ledna 2005, you wrote:

Nevím jak síťovka a ostatní PCI karty (sám je vyměňuju při vypnutém PC
se síťovou šňůrou ve zdroji, a zatím se nic nestalo), ale v každém
manuálu je napsané, že paměti se NESMÍ vyměňovat při PC zapnutém do
zásuvky. I když jsem to také několikrát zkusil, a nic se nestalo :-)

mcc> Jednou jsem zongloval s kartami ve vypnutem PC a kdyz jsem
mcc> tam zasunul sitovku, tak se zapnul. Myslim, ze mi leknutim vstaly
mcc> vlasy na hlave, jesi jsem neco neznicil (nastesti ne, ale od te
mcc> doby pred hrabanim se v kompjutru vytahuju sitovou snuru... a
mcc> taky od te doby, co jsem si znicil 2GB harddisk, kdyz mel
mcc> pripojeny jen datovy konektor a brnknul jsem o POWER tlacitko -
mcc> ale co, ten harddisk jsem stejne dostal a mel nejaky vadny
mcc> sektory...).

mcc> Kazdopadne to trochu potvrzuje domenku, ze v tom PCI asi
mcc> nejaky +5VSB bude, jinak by sitovka nemohla dat povel k zapnuti.

mcc> Ta odbocku z ATX konektoru se da vyresit i bez pajeni -
mcc> proste se zapichne drat ze strany vodicu, co vedou od zdroje.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic