Certifikace a ASM

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Leden 31 11:02:44 CET 2005

Delaj se i horsi veci. Mohli treba chtit vsechny logicke vyrazy
vytahnout ven do tabulky a kontrolovat jestli pokryvaji vsechny mozne
stavy promennych vcetne tech ktere nemohou nastat. Nebo vyzkouset
chovani programu pro pripad ze kterykoliv bit operacni pameti nebo
registru bude chybny :-)

Ales Prochaska