prace - kdo napise jednoduchy programek na AT89C2051?

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Neděle Leden 30 18:21:55 CET 2005

to all:
diky vsem, uz nenabizejte - je to vyrizene (resp. pokud mate zajem byt
osloveni i v budoucnu jak neco bude tak samozrejme napiste)

to Pavel:
> ale nechapu proc se nechcete naucit zakladat nova temata jako nove maily
> a ne jako reply!!! Tem co pouzivaji razeni mailu pouze podle casu je to
jedno a

omlouvam se, priste se polepsim

to Pavel Novotny:
> Co napsat jakou zahadnou  seriovou linku to bude pouzivat,
> zda je vyzadovan CRC prenasenych dat a co je to ten
> odpovidajici honorar :-).

nechtel jsem zasirat koneferenci soukromyma vecma. Koho to zajimalo, napsal
si privatne.

baj chaos