Cim odstranit fotocitlivou vrstvu ?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Leden 30 16:05:57 CET 2005

> Cim odstranujete fotocitlivou vrstvu z plosneho spoje po vyleptani ?

Nejrychlejsi, nejpohodlnejsi ale nejvice zapachajici (delam to veknu tak
mi to nevadi) metoda je aceton, je to okamzite, pak to jen setru a
cistym kouksem hadru s acetonem prelestim. Pro pajeni je to ok, pokud
chci jeste stribrit nebo lakovat prelestim to jeste izopropylem.

Dalsi metody jsou mechanicke (zminovana ocelova vata, jemny smirek,
pisek na nadobi), ale to je pracnejsi.

Opetovna expozice a vyvolani, ovsem casove nejnarocnejsi, kdyz jsem ji
zkousel tak jsem prihodil par granuli do roztoku ve kterem jsem
vyvolaval, vse Ok, celkova doba cca 10minut.

Lih jsem nezkousel.

Pavel