Pajkovanie LFCSP puzdra

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Leden 29 12:27:48 CET 2005

Libor Kavan wrote:

>Kdyz se cin
>roztavi, pavouk se po vychyleni krasne vraci do puvodni (pro neho idealni)
>polohy a taxe pozna, ze uz je pripajeno...

vyskusam, som zvedavy :-) Teplovzdusny fen bude stacit predpokladam...
mame aj taku teplovzdusnu trysku na stanici Weller, ale mam pocit, ze ma
maly vykon. Kolko sa to moze ohrievat?

>BTW: Tohle Ing.PhD nezna? ;-)))) Jinak taky gratuluji k uspechu ve studiu...

ani nesmie :-))) o to tam prave ide, nic prakticke nemozem vediet ani
prezentovat v ramci prace. Dokonca ani simulacie sa nerataju, lebo to,
teraz citujem "numericke simulacie nie su vedecka praca". Takze 3
mesiace prace, ktore zabrala optimalizacia celej struktury pomocou FEM
simulacii bola zhrnuta na 2 stranach a nic nehovoriace a zbytocne
teoreticke vypocty, ktore trvali asi 2 tyzdne su na 40 stranach :-)
b.