Re: elektronická zátěž 100A

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Leden 28 22:29:51 CET 2005

pocita  predpokladany odpor baterky, odpor privodu, odpor fetu a taky se to
da navrhnout tak, aby to neodeslo :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 28, 2005 12:02 PM
Subject: Re: elektronická zátěž 100A

Dejte jim do Source vyrovnavaci odpory, na kterych se take cast vykonu
vytopi.
Pouzijte nejaky poradny tranzistor a ne tyhle hracky v TO220 pouzdru, nebo
jich dejte vic.
IRFP3710, IRFPS3810

Danhard

Dobré poledne,

řešíme následující problém: potřebujeme postavit elektronicky regulovatelnou
zátěž tak do 100A na 5V zdroj. Zatím jsme experimentovali s 3x paralelně
zapojenými MosFETy IRF1404 a všechny shořeli asi při celkovém proudu 50A.
Chladič se ani nestačil ohřát.
Chceme se vyhnout spínané zátěži.

Má někdo nějaký nápad?

Za diskuzi děkuji.