USB Master

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Leden 28 17:44:14 CET 2005

Abych to upresnil, jde mi o pripojeni konkretnich zarizeni,zadna enumerace
atp. Rad bych vedel, proc konkretne nelze udelat master z napr. TUSB MCU.
Podle kusych informaci, co mam, by snad mela stacit schopnost posilat a
prijimat data + sledovat SS stav dratu AB. Neco mi uniklo?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of hwkonfera
Sent: Friday, January 28, 2005 5:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: USB Master

- existuje dostupny radic?

pochopitelne ano :) ...
http://www.semiconductors.philips.com/markets/connectivity/wired/usb/index.h
tml

- je z principu nemozne to udelat napr. z MCU TUSBxxx, ktery je slave?(mam
nejake v supliku)

NE

- v cem je hlavni problem?

Nejedna se o masovou zalezitost, cili budete se muset prokousat vyvojem sam.

Pro Vas ucel bych ale videl skoro jako vhodnejsi nektery z USB OTG
kontroleru. Muzete tak zajistit vazbu na jiny USB host system a zachovat
pripojitelnost zarizeni typu "USB Device". Zrejme i zde bych sahnul po
znacce Philips. Obvody Philips jsou v CR dostupne i formou (free) sample.

Preji hezky den,
Simon Cihelnik