notebook - znacka?

Galuszka Jan ing. konference@ei.cz
Pátek Leden 28 11:35:32 CET 2005

To CDMA + ASUSWL500g mi funguje nekolik tydnu

Ja jedu pres wifi z notesu ACER TravelMate800LCi a dcera se pripojuje z detskeho pokoje pres wifi externi na USB

To CDMA se hodne zlepsilo, ale sem tam ma vypadky. Nekdy posloucham radio nekolik hodin bez vypadku signalu, nekdy mi vypadava co par sekund.

************************************ vytah z informace od meho dodavatele ************
***********************************
ASUS WL-500b/g Routery nabízí pomocí wireless (bezdrátové) technologie připojení k síti LAN, Intranet či Internet.

WiFi router ASUS WL-500g je jediný WiFi router na trhu, který umožňuje přímé připojení CDMA modemu a sdílet tak v LAN i WLAN síti CDMA připojení k Internetu. Není tedy vůbec potřeba připojovat CDMA modem k počítači!

Zařízení je koncipováno jako bezdrátový router, který obsahuje všechny WLAN routovací funkce, včetně DHCP serveru, Firewallu a VPN. Malým revolučním prvkem je USB v1.1 port, díky němuž lze k zařízení připojit USB disk nebo web kameru. Zařízení také obsahuje printer port pro připojení tiskárny. Zařízení je ideální pro nasazení v domácnosti i v malých a středních firmách (SOHO).

Router umožňuje bezdrátově propojit dvě samostatné sítě díky vysoce citlivému anténnímu systému se dvěma vestavěnými nezávislými dvoupólovými anténami. Podpora USB rozhraní přímo na zařízení umožňuje automaticky vytvářet zabezpečený FTP server se snadným sdílením souborů přes lokální síť, Internet či Wirelees na připojeném USB disku. Zabezpečení komunikace je ošetřeno WPA šifrováním a unikátní WLAN firewall se stará o ochranu dat na WLAN síti. Dále je možno přes USB nebo paralelní port připojit tiskárnu. Navíc zařízení je schopno přes USB rozhraní připojit Web kameru pro monitoring. Router má snadnou instalaci, správu i údržbu.

Ovladače a firmaware (např. pro provoz s CDMA) je možno stáhnout zde
bližší info na: www.well.cz

pri cene pod 3000Kc+ dph je to rozumne reseni

a nejaky externi WiFi USB  stoji kolem 700 Kc

Prefleshovani a nastaveni je otazkou nekolika minut

      S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605, e-mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.: 00420-603531605, fax: +420-596425819, E-mail: FANDA@ELEKTRONIKA.CZ , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802
partner firmy MARTHEL, distributora WINBOND-USA, www.marthel.cz
výprodej součástek - http://www.ei.cz/vyprodeje