Odchyceni komunikace USB

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Čtvrtek Leden 27 15:58:21 CET 2005

> Mam telefon komunikujici s PC  pres USB a  ActiveSync (tj. soft od Mrk.).
> Konkretne jde o telefon Motorola MPX200.
> Existuje softik, ktery lze ovladat pres PC cely telefon (psani primo na
> display
> telefonu, pohybonani se v Menu apod. zkratka vse LIVE)
> Napadlo me suplovat tento program v PC pouze klavesnici a jednocipem + usb
> prevodnik (priznam se, ze zatim nemam zkusenosti).
> Zakladem bude asi odchytit komunikaci.
> Existuje na to vhodny software? ( nejake jsem jiz  nasel, zel jen shareware)
> Jsou s tim spojeny nejake problemy?
> [...]
Pane kolego, myslim, ze jednodussi bude rozebrat driver pro infra
klavesnici, ktery maji PocketPC a naportovat ho na WindowsMobile, co
mate v tom mobilu, nez vyrabet v jednocipu emulaci nejakeho sileneho
protokolu, ktery muze a nejspis i bude podobny treba VNC. Stejne
WindowsMobile vychazeji z PocketPC neboli WindowsCE.

Vena Kovar